Tukipalvelu

Älä hakkaa päätäsi seinään – Online-tukemme on lähellä

Gispo tuntee asiakkaansa ja paikkatietoalan haasteet.

GispoHelp on Gispon tukipalvelualusta, jonka kautta saat ratkaisun ongelmatilanteisiin sekä henkilökohtaista tukea avoimen lähdekoodin paikkatieto-ohjelmistojen (QGIS, PostGIS, GeoServer, GDAL/OGR ja Mapproxy) käyttöön.

Tukipalvelun voi hankkia henkilökohtaiseen, työryhmän tai organisaation käyttöön 12 kk kerrallaan. Sopimusjakson päättyessä tukipalvelu jatkuu vuoden kerrallaan. Tukipalvelun voi irtisanoa 2 kk:n irtisanomisajalla. Voimme myös tehdä tarjouksen räätälöidystä tukipalvelusta organisaation käyttöön.

Tukipalveluun voi helposti lähettää kysymyksiä osoitteeseen tuki@gispo.fi tai kirjautua GispoHelp-alustaanjosta löytyy myös ohjeistuksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Tukipalvelukysymyksen arvioitu käsittelyaika on 0,5-2h ja vasteaika normaalisti 8 h (arkisin klo 9-17, poislukien arkipyhät). Tätä isommista selvitystöistä teemme erillisen tarjouksen.

Henkilökohtainen tuki

  • 10 tukipyyntöä vuodessa
  • Vasteaika tukipyynnöille 8 h
  • Online-neuvonta
  • QGIS-, GeoServer- tai PostGIS-tuki
  • 500 € (+ ALV:n 24 %) / 12 kk
  • Yli 10 tukipyynnön osalta, yksittäisen tukipyynnön hinta on 85€/kpl

Viiden hengen työryhmälle

  • 20 tukipyyntöä vuodessa
  • Vasteaika tukipyynnöille 8 h
  • Online-neuvonta
  • 5 yhteyshenkilöä/organisaatio
  • 5 %:n alennus Gispo Oy:n toteuttamista koulutuksista
  • QGIS-, PostGIS- tai GeoServer-tuki
  • 1000 € (+ ALV:n 24 %) /  12 kk
  • Yli 20 tukipyynnön osalta, yksittäisen tukipyynnön hinta on 85€/kpl

Organisaatiolle

  • 40 tukipyyntöä vuodessa
  • Vasteaika tukipyynnöille 8 h
  • Online-neuvonta
  • Rajoittamaton määrä yhteyshenkilöitä/organisaatio
  • 10 %:n alennus Gispo Oy:n toteuttamista koulutuksista
  • 2400 € (+ ALV:n 24 %)/12 kk
  • Yli 40 tukipyynnön osalta, yksittäisen tukipyynnön hinta on 85€/kpl